17 mayo 2007

Carmen Segovia (I)

"El libro"
Acrílico
28 x 22 cm.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola Sfer,
a jutjar per el 1 imagino que tindrem més Carmen Segovia...
A mi m'agrada molt... tinc la sort d'haver-la conegut perquè era lectora de la biblioteca de Cerdanyola metnre estudiava il·lustració i encara no havia saltat a la fama. I ella també és així misteriosa com els seves il·lustracions.
Especialment m'agrada MOLT la seva caputxeta, la imatge adolescent de la nena amb la faldilla plisada del principi és molt forta.
que bé que t'agradi...
a reveure

sfer dijo...

Hola Berta,
Com que aquí no tenim aquesta Caputxeta, l'he demanat per PI, o sigui que aviat me la miraré.

Jo he descobert la Carmen molt recentment, en concret al passat saló del còmic (a una de les exposicions tenien l'original d'aquesta il·lustració que us he penjat), però sí que puc dir que m'agrada, sí... M'agrada els colors que fa servir, estil Odriozola, Auladell & Company.

Avui mateix us deixo una altra il·lustració "librosférica" seva.